Cum te ajută articolele advertoriale să crești în Google?

Un advertorial este publicitate plătită, concepută pentru a arăta ca un conținut jurnalistic. Poate veni în formă tipărită sau video în media tradițională sau online. Reclamele publicitare sunt concepute pentru a ajunge la o anumită piață țintă, pentru a vinde produse și servicii. De asemenea, ajută la îmbunătățirea reputației agentului de publicitate sau la promovarea opiniilor și convingerilor acestuia. Este necesar ca reclamele publicitare să fie marcate clar, astfel încât cititorii și telespectatorii să nu fie confuzi în ceea ce privește intenția acestora.

Cum trebuie să fie un advertorial și ce avantaje aduce?

Una dintre cele mai importante reguli de scriere advertoriale este ca acestea să nu aibă un accent publicitar intens. Un advertorial are scopul de a angaja cititorul, ca și cum ar fi un articol obișnuit. Nimeni nu va fi convins de un articol care are un accent publicitar puternic.

Un advertorial bine scris ar trebui să se potrivească cu publicația în care apare, mimând tonul și stilul editorial. De asemenea, este important să se ofere valoare cititorului. Ca atare, un advertorial suficient de captivant poate chiar genera accesări organice din rețelele sociale și motoarele de căutare. Odată ce cititorul este suficient de implicat, este posibil să se încheie prin informarea cititorilor despre cum să cumpere un produs sau serviciu.

Reclamele publicitare permit mărcilor să-și implice publicul țintă fără a le informa că este vorba despre publicitate plătită. Deoarece oamenii sunt în mod natural suspicioși în ceea ce privește publicitatea, este mai probabil ca aceștia să interacționeze cu o copie de marketing dacă apare sub forma unui articol sau videoclip obișnuit. În funcție de produs, un advertorial bine conceput poate genera mai mulți clienți potențiali la un preț mai mic decât publicitatea obișnuită.

Reclamele publicitare sunt, de asemenea, probabil să atragă mai mulți cititori decât reclamele obișnuite, mai ales dacă acești cititori folosesc un software de blocare a anunțurilor. Odată ce cititorii sunt implicați, un advertorial poate detalia și mai multe despre avantajele unui anumit produs, ceea ce nu este posibil în reclamele banner obișnuite. Dacă conținutul este deosebit de puternic, aceștia îl pot distribui chiar și pe rețelele sociale.

Cum te ajută advertorialele să îți poziționezi site-ul în primele rezultate Google?

Cu greu există o modalitate mai eficientă de a face o impresie de durată asupra potențialilor clienți decât cu contribuția unui editor renumit care se va ocupa de publicare advertoriale.  Mențiunile editoriale ale cuvintelor cheie și plasarea link-urilor asigură efecte pe termen lung asupra motoarelor de căutare, care duc la o poziție mai bună, mai multă încredere și mai mult trafic.

Datorită unor advertoriale create profesional, optimizate pentru cuvinte cheie și traficului intens de pe site-urile online unde sunt publicate, compania care își promovează serviciile sau produsele se va clase în primele rezultate ale căutării. Acest lucru este și mai ușor atunci când site-urile puse la dispoziție de echipa de content writeri sunt deosebit de fiabile, credibile și actualizate.

Datorită advertorialelor, o companie poate câștiga notorietate, iar servicii și produsele oferite de acesta vor fi găsite și observate de mai mulți utilizatori. Acest lucru este posibil datorită faptului că rezultatele de pe primele pagini ale căutării Google sunt mai ușor de observat și accesat.

Recomandari

Util