Ce avantaje are leasingul auto?

Leasingul poate fi o optiune atractiva pentru persoanele care doresc sa isi procure o masina noua, dar nu au banii necesari pentru achizitionarea acesteia. Insa, obtinerea aprobarii pentru un leasing poate fi un proces complicat si poate necesita un anumit timp si efort din partea solicitantului. In acest articol, vom discuta despre ce trebuie sa faceti pentru a obtine aprobarea pentru un leasing auto.

Stabilirea unui buget

Primul pas pentru a obtine aprobarea pentru un leasing este de a stabili un buget. Acesta poate fi determinat prin calcularea veniturilor si cheltuielilor lunare si stabilirea unei sume pe care o puteti aloca pentru plata ratei lunare a leasingului. Este important sa fiti realist cu privire la bugetul dumneavoastra, pentru a evita dificultatile financiare in viitor.

Verificarea istoricului de credit

Majoritatea companiilor de leasing auto vor verifica istoricul de credit al solicitantului inainte de a aproba un contract de aprobare leasing. Acest lucru se face pentru a evalua capacitatea solicitantului de a-si plati ratele la timp si pentru a determina daca acesta are un istoric pozitiv de credit. Este important sa verificati propriul istoric de credit inainte de a aplica pentru un leasing, pentru a fi siguri ca nu exista erori sau informatii incorecte in raportul dumneavoastra de credit.

Cautarea unui furnizor de leasing auto

Dupa ce ati stabilit un buget si ati verificat istoricul de credit, trebuie sa cautati un furnizor de leasing auto. Puteti incepe prin a cauta companii de leasing auto online sau prin a verifica cu dealeri auto locali pentru a vedea daca ofera servicii de leasing. Este important sa comparati ofertele de leasing de la diferiti furnizori pentru a gasi cea mai buna oferta.

Aplicarea pentru leasing

Dupa ce ati gasit un furnizor de leasing auto, trebuie sa completati o cerere de leasing. Acesta va include informatii despre venituri, cheltuieli si istoricul de credit. Furnizorul de leasing va folosi aceste informatii pentru a decide daca sa va aprobe cererea de leasing. Este important sa fiti sincer si sa oferiti informatii precise in cererea de leasing pentru a maximiza sansele de aprobare.

Evaluarea si aprobarea cererii

Dupa ce furnizorul de leasing primeste cererea dumneavoastra, acesta va evalua informatiile si va decide daca sa va aprobe cererea de aprobare leasing. Aprobarea depinde de mai multi factori, inclusiv venitul, istoricul de credit si valoarea masinii pe care doriti sa o inchiriati. Daca sunteti aprobati pentru un leasing, furnizorul va va trimite o oferta oficiala de leasing, care va include termenii si conditiile contractului de leasing, rata lunara si perioada de leasing.

Semnarea contractului de leasing

Dupa ce ati primit oferta de leasing si sunteti de acord cu termenii si conditiile, urmeaza semnarea contractului de leasing. Acest document va include informatii detaliate despre costurile, perioada de leasing, rata lunara si alte conditii ale contractului. Este important sa cititi cu atentie contractul de leasing inainte de a semna, pentru a fi siguri ca intelegeti toate conditiile si costurile implicate.

Plata ratelor lunare

Dupa ce ati semnat contractul de leasing, trebuie sa platiti ratele lunare conform termenilor si conditiilor stabilite. Este important sa platiti ratele la timp, pentru a evita penalitatile si a mentine un istoric bun de credit. Daca intampinati dificultati in a plati ratele, este important sa contactati furnizorul de leasing pentru a discuta optiunile disponibile.

Cum au aparut masinile?

Vehiculele autopropulsate cu abur suficient de mari pentru a transporta oameni si marfuri au fost concepute pentru prima data la sfarsitul secolului al XVIII-lea. Nicolas-Joseph Cugnot si-a demonstrat fardier à vapeur („steam dray ”), un tractor experimental de artilerie cu abur , in 1770 si 1771. Deoarece designul lui Cugnot s-a dovedit a fi nepractic, inventia sa nu a fost dezvoltata in Franta natala. Centrul inovatiei s-a mutat in Marea Britanie. Pana in 1784, William Murdoch a construit un model functional al unui vagon cu abur in Redruth si in 1801 Richard Trevithick conducea un vehicul de dimensiuni mari pe drumurile din Camborne .

O replica a locomotivei rutiere „Puffing Devil” a lui Richard Trevithick din 1801

In secolul al XIX-lea, s-au incercat introducerea vehiculelor cu abur. S-au dezvoltat inovatii precum frane de mana, transmisii cu mai multe viteze si o directie mai buna. Unele vehicule de succes au asigurat tranzit in masa pana cand o reactie impotriva acestor vehicule mari a dus la adoptarea unor legislatii, cum ar fi Legea privind locomotivele din Regatul Unit din 1865 , care impunea ca multe vehicule autopropulsate de pe drumurile publice sa fie precedate de un barbat pe jos fluturand un steag rosu si sufland un corn.

Acest lucru a oprit efectiv dezvoltarea auto rutiera in Regatul Unit pentru cea mai mare parte a secolului al XIX-lea; inventatorii si inginerii si-au mutat eforturile catre imbunatatirea locomotivelor feroviare. Legea nu a fost abrogata pana in 1896, desi necesitatea steagului rosu a fost eliminata in 1878.

In 1816, un profesor la Politehnica din Praga , Josef Bozek , a construit o masina cu abur alimentata cu ulei.   Walter Hancock , constructor si operator de autobuze cu abur din Londra , a construit in 1838 un faeton de masini cu doua locuri.

In 1867, bijutierul canadian Henry Seth Taylor si-a demonstrat „caruciorul cu abur” cu patru roti la Targul Stanstead din Stanstead, Quebec si din nou in anul urmator. Baza buggy-ului, pe care a inceput sa-l construiasca in 1865, a fost un carucior cu roti inalte, cu contravantuiri pentru a sustine un motor cu abur cu doi cilindri montat pe podea. In 1873, francezul Amédée Bollée a construit vehicule rutiere cu abur autopropulsate pentru a transporta grupuri de pasageri.

Recomandari

Util