Cum să alegi o agentie online potrivită pentru afacerea ta?
Marketingul digital este o componentă importantă a strategiei de marketing pentru orice fel de afaceri. Ca să ai campanii de marketing digital cu rezultate ai nevoie şi de o implementare cât mai corectă şi mai eficientă. O agenţie de marketing digital sau o agentie online te va ajuta în acest sens şi îţi va pune la dispoziţii cele mai bune servicii la cele mai bune preţuri de pe piaţă.
La o agentie online vei găsi de la designeri pregătiţi să îţi realizeze cele mai interesante site-uri la designeri grafici, consultanţi marketing, redactori, manageri social media marketing, strategişti digitali şi mulţi alţi specialişti care formează o echipă pregătită să îţi construiască o campanie de marketing digital adaptată nevoilor clienţilor.
Ce servicii poate oferi o agentie online/de marketing digital?
Management Google Ad, campanii e-mail marketing, content marketing, social media marketing, SEO, creare şi dezvoltare de site-uri de prezentare, iată doar câteva exemple de servicii pe care le poate pune la dispoziţie orice agenţie de marketing digital.
Practic ai site-ul realizat de la zero, optimizat, verificat, rezultatele campaniilor digitale sunt monitorizate, primeşti rapoarte permanente şi ai control total asupra eficienţei campaniilor demarate, asupra funcţionarii site-urilor tale.
Ce avantaje ai dacă ai ales să colaborezi cu o agenţie de marketing digital/online?
- Economiseşti timp şi bani – ai la dispoziţie o echipă de specialişti, care este pregătită să îţi ofere cele mai bune servicii la preţuri adaptate pentru tine şi bugetul tău. Nu mai investeşti în angajări, în specilizari, training, nu rişti să rămâi fără personal când ai mai mare nevoie de ei;
- Crearea de strategii valoroase pentru prezenţa şi vizibilitatea on-line – ai acces la resurse şi personal pentru a putea face absolut orice este necesar pentru a avea o campanie cât mai bine targetată şi un site care funcţionează cât mai bine, care inspiră încredere;
- Managementul mai eficient al campaniilor de marketing digital – ai specialişti cu experienţă vastă în domeniu alături de tine, mereu la dispoziţia ta şi ai şi cei mai buni experţi care ştiu deja care sunt etapele în dezvoltarea şi implementarea tacticilor şi strategiilor de marketing digital;
- Trafic organic mai mult şi de mai bună calitate pe site – SEO şi social media marketingul vor aduce trafic organic mai mult pe site, ai conţinut de calitate, prezentat în aşa fel încât să atragă clienţi şi utilizatori pe site, promovat eficient;
- Creşterea veniturilor – vizitatorii site-ului vor fi convertiţi imediat în clienţi care plătesc pentru bunuri şi servicii;
- Prioritizarea altor lucruri importante şi activităţi esenţiale pentru dezvoltarea afacerii – echipa de specialişti de la agenţia online se va ocupa de tot ce ţine de site şi de optimizări, verificări şi monitorizări, tu te ocupi doar de ce este foarte important pentru tine şi pentru afacere.
Cum să alegi o agenţie de marketing digital/online potrivită pentru afacerea ta?
- Te gândeşti la scopuri şi obiective înainte de orice – vrei să ai trafic mai bun, organic, vrei să ai clienţi mai mulţi, vânzări, vizibilitate mai bună a brandului, depinde doar de tine ce vrei să obţii la final;
- Stabileşti un buget pentru colaborarea cu agenţia – vezi ce buget de marketing şi general ai şi dacă te gândeşti la colaborare de lungă durată ce costuri ar mai implica, dacă te poţi încadra;
- Compară ofertele de pe piaţă – vezi ce oferă fiecare agentie online, ce preţuri practică, câţi specialişti are, ce rezultate are;
- Caută detalii despre portofoliu şi clienţi;
- Vezi ce informaţii găseşti legate de reputaţie, reputaţia agenţiei şi a clienţilor săi, vechimea pe piaţă, alegi agenţiile cu vechime mare pe piaţă, mulţi clienţi şi experienţă vastă;
- Parcurge review-uri şi testimoniale de la alţi clienţi, studii de caz;
- Vezi cât de mare este echipa, cât de mulţi oameni vor lucra pentru tine;
- Pachetele de servicii pentru clienţi, personalizarea lor există? Vezi dacă se potrivesc cu nevoile tale;
- Serviciul clienţi şi suport, ai ajutorul de care ai nevoie când ai nevoie, ai date de contact şi canale de comunicare uşor de găsit şi de folosit?;
- Există instrumente şi software disponibil pentru fiecare dintre serviciilor oferite?